Zaznacz stronę

Reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Produkty są nowe i nieużywane, a przed wysyłką sprawdzane, starannie pakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem przez wysyłającego.

Prosimy Państwa  o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, prosimy o otworzenie opakowania w obecności kuriera.

Przy odbiorze paczki należy poprosić kuriera o możliwość sprawdzenia przesyłki w jego obecności. Kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości paczki, w takim wypadku mają Państwo 3 dni na zgłoszenie uszkodzenia.

Sporządzony protokół należy przesłać do nas na e-mail: reklamacje@nevgao.pl

Wszelkie uszkodzenia zawartości paczki lub niezgodności wykryte po jej rozpakowaniu będą uwzględniane w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostarczenia.

W innym przypadku uszkodzenia transportowe nie będą uwzględniane.

Przesyłki odsyłane „za pobraniem” nie są przyjmowane.

W przypadku pisemnych reklamacji druk prosimy wysłać na adres:

DARKSPOL

Maratońska 63/42

94-102 Łódź

Reklamowane produkty prosimy odsyłać na adres wysyłającego (producent lub dystrybutor będący wysyłającym przesyłkę)